خلائی ایکس تاریخی نجی کاروائی کیپسول مشن کو مکمل کرکے تاریخ بنا دیتا ہے

خلائی ایکس کی ڈریگن ڈریگن کیپسول نے اٹلانٹک میں محفوظ طور پر پھینک دیا ہے، جس میں یہ پہلا نجی طور پر تعمیر کردہ جہاز کے قابل صلاحیت خلائی جہاز بناتا ہے جو بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کے مشن کو مکمل کرنے کے لۓ ہے. یہ کئی سال پہلے اسپیس ایکس کی منصوبہ بندی کرتا ہے، لیکن بوئنگ اس کے اپنے ہیلس کے مظاہرین کے ساتھ اس کے ہیلس پر گرم ہے – اور یقینا خلائی مسافروں کے ساتھ حقیقی ٹیسٹ وہی کام کر رہا ہے.

یہ مشن، ڈیمو -1 کے پاس تھا، جس کا پتہ چلا گیا کہ اس کی کری ڈریگن کیپسول، کارگو ڈریگن ڈریگن کا ارتقاء جس نے بہت سے آئی ایس ایس کی ترسیلات کی ہے، مکمل طور پر اس کے مہیا شدہ جہاز پر لے جانے کے لئے تیار کیا.

یہ 2 مارچ کی صبح صبح (مغرب میں ابھی تک 1 مارچ 1 9 مارچ) کے آغاز سے قبل ہوا تھا، اس نے 18 بار زمین پر قبضہ کر لیا، اور آخر میں آئی ایس ایس کے قریب ایک نسخہ (بالکل نسبتا بات) کے قریب آیا، جس کے بعد اس نے رابطہ کیا اور ڈرائیو نئے بین الاقوامی ڈاکنگ اڈاپٹر کے ساتھ. 400 پونڈ کا سامان اتار دیا گیا تھا، لیکن “اینتھروپومورفیک ٹیسٹ ڈیوائس” رپل کے طور پر جانا جاتا ہے – بنیادی طور پر ایک خلائی حادثہ ٹیسٹ ڈمی – بورڈ پر اپنی نشست میں رہتا تھا.

(یہ بھی قابل ذکر ہے کہ فالکن 9 پہلا مرحلے جس نے ماحول کے کنارے تک کیپسول لے کر خود مختار طور پر ڈرون جہاز پر اتر دیا.)

پانچ دن بعد – آج صبح بہت جلدی – آئی ایس ایس سے دستکاری کا دستکاری اور بدنام کرنے کا عمل شروع ہوا. یہ صبح مشرقی وقت صبح 8:45 بجے شیڈول پر اتر گیا.

یہ NASA کے تجارتی عمل پروگرام کی ایک بہت بڑی توثیق ہے، اور یقینا SpaceX کے لئے ایک فتح ہے، جس نے نہ صرف ایک کام کرنے والے جہاز کے خلائی جہاز بنا دیا بلکہ اس کے حریف بوئنگ سے پہلے کیا. اس نے کہا، یہ فاتح بالکل نہیں ہے – صحت مند مقابلہ میں دو خلائی جہاز بہت اچھی طرح سے موجود ہوسکتی ہے کیونکہ تخلیقی مشن زیادہ سے زیادہ عام جگہ بننے کے لئے موجود ہیں.

اسپیس ایکس اور ناسا کے بعد ہی مشن پر ایک رپورٹ کو دیکھنے کے لئے امید ہے کہ وہ دستکاری (اور Ripley) کو بحث اور جانچ کرنے کا وقت رکھتے ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *