ایمیزون اسٹیک پر ڈیش کے بٹن کو فروخت کرتا ہے

ایمیزون نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ اس سے ریٹائرڈ جسمانی چھڑی پر ڈیش کے بٹن ہیں – مجازی متبادل کے حق میں ہیں کہ وزیراعظم کے اراکین کو ایک اسٹیل مصنوعات کو دوبارہ ترتیب دینے کے لئے ڈیجیٹل بٹن ڈال دیں.

یہ اس ڈیش ریپبلینشن سروس پر بھی اشارہ کرتا ہے- جس میں آلے کے سازوسامان کے لئے API فراہم کرتا ہے جو انٹرنیٹ سے منسلک آلات بنانا چاہتی ہے جو خود کار طریقے سے مصنوعات کی خود کار طریقے سے دوبارہ کام کرسکتا ہے، اسے بلی کھانے، بیٹریاں یا دھونے کی طاقت بناتا ہے. 2015 میں واپس آنے والے بٹس، ($ 5 ایک پاپ کی لاگت)، ان کی فروخت کی تاریخ سے قبل ماضی میں موجود ہیں.

ایمیزون کا کہنا ہے کہ ایمیزون پر خود کو آرڈر کرنے کے قابل ہونے والے آلات کے سینکڑوں “سینکڑوں” بنو، ایپسن، اللی، سیمسنگ اور ویلورپول سمیت برانڈز کے ذریعہ دنیا بھر میں دنیا بھر میں شروع کیے گئے ہیں.

لہذا ڈیجیٹل ایک کرے گا جب ایک جسمانی بٹن دبائیں. یا، واقعی، کیوں بٹن کو دھکا کرنے کی ضرورت سے دور نہیں ہے اور صرف آپ کے گیجٹ اپنے آپ کو اپنے گروسری بل کو رینج کرتے ہیں جبکہ آپ سبھی چیزیں جو آپ آرڈر کر رہے ہیں، ان کی اہمیت کے کاروبار پر چلتے ہیں.

آپ یہ دیکھ سکتے ہیں کہ ایمیزون اس کے ساتھ “کرنے کے لئے حاصل کرنے کے لئے چاہتا ہے” تاکہ گاہکوں کو دوبارہ شروع کرنے کے بارے میں سوچنے کی ضرورت نہیں ہے. ” کھپت ہے کہ مکمل طور پر ٹرانزیکشن لوپ سے صارفین کی فیصلہ سازی کے عمل کو مکمل طور پر ہٹانے کا دارالحکومت گلی خواب ہے. اگرچہ کمپنی صارفین کے تحفظ کے قواعد کے بارے میں محتاط رہنا چاہتی ہے کیونکہ یہ خریدنے کے عمل سے رگڑ پیدا کرنا چاہتا ہے.

ای کامرس بسمھوم بھی دعوی کرتا ہے کہ گاہکوں کو اس کے Alexa صوتی اسسٹنٹ کا استعمال کرتے ہوئے اسٹیلز کو دوبارہ ترتیب دینے کے لۓ “تیزی سے” ہوتا ہے، جیسے کہ الیکسا شاپنگ وائس شاپنگ اے پی پی کے ذریعہ (ایمیزون کہتے ہیں “ہاتھ سے مفت شاپنگ”)، جو لوگوں کو خریداری کے بارے میں مشین کو مطلع کرنے کی اجازت دیتا ہے. ارادے اور یہ ان کی ایمیزون آرڈر کی تاریخ کی بنیاد پر اشیاء خریدنے کی تجویز کرے گا.

تاہم، یہ Alexa شاپنگ کے لئے کوئی حقیقی استعمال میٹرکس پیش نہیں کرتا ہے. تو یہ بے معنی پی آر ہے.

اس کے سبسکرائب اور محفوظ پروگرام ہے جس میں ایمیزون بھی کہتے ہیں کہ جسمانی ڈیش کے بٹنوں کو بے شمار بنانے میں مدد ملی ہے.

جیسا کہ ایمیزون نے یہ کہا ہے کہ یہ “گاہکوں کو خود بخود اپنی پسندیدہ اشیاء کو ہر ماہ وصول کرتا ہے.” یہ ایک چھوٹا اضافی تشویش پیش کرتا ہے جس میں صارفین کو ہر ماہ پانچ یا اس سے زیادہ مصنوعات خریدنے کی نشاندہی ہوتی ہے. لیکن سیلز پچ کی اہمیت “ایمیزون” کے سبسکرائب ہونے سے ایمیزون کی ٹائمنگ وقت کے ساتھ سہولت ہے. اور بورنگ خریداری کی فہرستوں کو مرتب کرنے سے بچنے کا وقت ایک مرتبہ پھر ایمیزون پر خریدا جا رہا چیزیں کھونے کے لئے زیادہ وقت کا مطلب ہے.

28 فروری کو عالمی فروخت سے متعلق جسمانی ڈیش کے بٹنوں کے بارے میں ایک بیان میں، ایمیزون نے اس بات کی توثیق کی ہے کہ موجودہ ڈیش مالکان کی حمایت جاری رکھی جائے گی. شاید ممکن نہیں کہ جب تک ان کے بٹن نوکر سرکٹ بورڈ کو دوبارہ استعمال کے لۓ پہنچے.

“موجودہ ڈیش بٹن گاہکوں کو اپنے ڈیش بٹن آلات استعمال کرنے کے لئے جاری رکھ سکتے ہیں،” یہ لکھتا ہے. “ہم اپنے گاہکوں کی خریداری کی ضروریات کے لئے تعاون جاری رکھنے کے خواہاں ہیں، بشمول ہمارے ڈیش کی دوبارہ سازش کی مصنوعات لائن اپ بڑھانے اور مجازی ڈیش بٹس کی دستیابی کو بڑھانے سمیت.”

تو کلونکی ڈیش کے بٹن تو الوداع. ایک اور جسمانی دھکا بٹن دھول کاٹتا ہے. اگرچہ پلاسٹک ی ڈیش بٹن کلاسک آئی فون کے گھر کے بٹن کے بالکل برعکس تھے – ہمیشہ سست اور ٹھنڈا یقین دہانی کے بجائے عارضی اور تجرباتی طور پر لگ رہا تھا. یہاں تک کہ، دونوں بٹنوں کے اختتام ٹیکچ کے کاروباری اداروں کو متنوع منسلک آلات کے اگلے لہر کے لئے ٹول کرنے کی ضرورت پر اشارہ کرتی ہیں. زیادہ smarts، اور زیادہ کنٹرول قابل smarts کلید ہے.

ڈیش کے لئے “توجہ مرکوز کی منتقلی” کے بارے میں ایمیزون کا بیان صارف کے حقوق کے چیلنجوں سے متعلق بٹنوں کے ارد گرد ممکنہ قانونی خطرات کا ذکر نہیں کرتا – لیکن یہ ایک اور زاویہ ہے.

جنوری میں جرمنی میں ایک عدالت نے فیصلہ کیا ہے کہ ڈیش بٹنوں نے مقامی ای کامرس کے قوانین کی خلاف ورزی کی، علاقائی صارفین کی نگرانی کی طرف سے ایک چیلنج کے بعد جس نے ٹی & سی کے بارے میں خدشات اٹھائی ہے، جو ایمیزون کو اعلی قیمت کی مصنوعات یا اس سے بھی پوری طرح سے ایک مختلف مصنوعات کی اجازت دیتا ہے، اصل میں منتخب کیا تھا. واچ ڈاگ کا کہنا ہے کہ صارفین کو آرڈر لینے سے قبل قیمت اور مصنوعات کے بارے میں مزید معلومات فراہم کی جانی چاہئے- اور ججوں نے اتفاق کیا – اگرچہ ایمیزون نے یہ اپیل کرنے کی کوشش کی.

یہ واضح نہیں ہے کہ اس قانونی چیلنج نے شٹر ڈیش کے ایمیزون کے فیصلے میں حصہ لیا یا نہیں، یہ واضح ہے کہ مجازی ڈیش کے بٹن اسکرین کم جسمانی ڈیش بٹن کے مقابلے میں کسی بھی خریداری سے پہلے اضافی معلومات کو ظاہر کرنے کے لئے زیادہ مواقع پیش کرتے ہیں. وہ مختلف مارکیٹوں میں کسی بھی سخت قانونی ضروریات کو آسانی سے قابل اطلاق ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *